Handelsbetingelser for Albertslund Jazzklub.
- Generelle oplysninger
Disse handelsbetingelser ("betingelserne") finder anvendelse ved køb på hjemmeside ("hjemmesiden"), der udbydes af
Albertslund Jazzklub, CVR Nr. 21359335
Kontaktoplysninger: fremgår af klubbens hjemmeside www.albertslundjazzklub.dk/kontakt
- Bestilling
2.1 Generelt
Ved køb på hjemmesiden bliver du bedt om at oplyse navn, medlemsnummer (hvis medlem), e-mail, telefonnummer og betalingskort oplysninger. Personoplysninger behandles i henhold til vores privatlivs politik som fremgår af vores hjemmeside www.albertslundjazzklub.dk.
2.2 Gennemførelse af bestilling
Efter betaling af din bestilling får du en bekræftelse på bestillingen. Du er så registreret i vores system, men det anbefales at du medbringer din bekræftelse til arrangementet. Beløbet bliver trukket på din bankkonto med det samme. Du kan vælge at bestille på hjemmesiden og betale ved indgangen.
Vi tager forbehold for fejl og ændringer i priser, arrangementsdage og orkester
- Priser og betaling
3.1 Priser
Priser fremgår af hjemmesiden og kan variere fra arrangement til arrangement da prisen på orkestre er forskellig.
Kontingent betales årligt ved årsskifte. Der er mulighed for 50% rabat ved køb af kontingent i efteråret. Det er så gældende til årsskiftet.
3.2 Betalingsmidler
Ved køb på hjemmesiden kan du benytte:
Dankort
Visakort
Mastercard
MobilePay
3.3 Billetter
Kvittering for køb på hjemmesiden (Billetten) er adgangsbevis for et arrangement
Billet kan ikke anvendes flere gange og må kun kopieres til dem der er bestilt adgang til.
Billetter må ikke videresælges uden henvendelse til klubben.
- Leveringsformer
Biletter sendes elektronisk efter købet til den registrerede e-mail.
Ved køb af billetter til flere personer bliver der kun sendt billet til den der foretager købet.
- Ankomst til arrangementet
Dørene åbnes ca. en time før spisning som normalt er kl. 13.00.
Hvis du kun har købt billet til musikken så bedes du ankomme ca. 15 min før start som normalt er kl. 14.00
- Refundering
Billetter kan annuleres / refunderes indtil 1 uge før arrangementes afholdes.
Ved køb/bestilling af spisning refunderes købet kun hvis afbestilling er foretaget før sidste frist for tilkøb af spisning.
- Aflysning
Bliver den forestilling, du har billetter til aflyst, refunderer vi billetprisen.
Har du tilkøbt mad bliver prisen også refunderet i tilfælde af aflysning.
Det er kun den der bestilte der får penge tilbage. Vedkommende må selv refundere evt. andre bestilinger.
- Reklamation vedr. køb på hjemmesiden
Du kan reklamere over dit køb af biletter, spisning og kontingent ved at sende en mail til klubben e.mail albjazz@albjazz.dk eller ringe til 20660933
Når du som forbruger, køber billet/varer hos os, finder købelovens mangelregler anvendelse.
- Ændring af program
Albertslund Jazzklub forbeholder sig ret til at ændre i aktuelt arrangement samt i årsprogrammet uden forudgående varsel. Det vil fremgå af vores hjemmeside samt i nyhedsbrev.
- Ansvar
Drift og indhold af hjemmesiden er klubbens ansvar og der tilstræbes 99% oppetid.
Drift og funktionalitet af webshoppen er drevet af "foreningsadministrator.dk" og derfor ikke klubbens ansvar.
Indholdet i Webshoppen er klubbens ansvar.
- Persondata
Persondata politik (GDPR) fremgår af vores hjemmeside. www.albertslundjazzklub.dk
- Opdatering af betingelserne
Albertslund Jazzklub forbeholder sig rettighederne til at opdatere betingelser uden varsel.
Vi anbefaler derfor at du besøger denne side, for derved at gennemgå betingelserne, som der bundet af ved handel på vores hjemmeside.
Betingelserne er opdateret den 01. december 2024